zondag 15 januari 2017

mandala


hallo allemaal,

Het nieuwe jaar is weer van start gegaan.
Ik ben het nieuwe jaar gestart met gefreubel, heerlijk om zo te starten als je het aan mij vraagt.
Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met de mooie mandala stempels uit de serie stempel landen thema - India (6410/0911)
Ik heb deze met bruine inkt gestempeld en bewust onbewerkt gelaten zodat je de mandala op zich mooi ziet uitkomen.


Ik heb ervoor gekozen om met een rechthoekige kaart aan de slag te gaan.
De randen van de kaart heb ik wat opgeschuurd om een wat ruwer uitzicht te krijgen.
Dat heb ik ook gedaan met het designpapier wat ik erop geplakt hebt.
De papieren die ik daarna erop bevestigd heb, heb ik gescheurd en er zo op bevestigd.
Dit ook weer om het ruwe effect te krijgen.
Zo krijg je toch meer het stoere uiterlijk.
De leuke stansjes van de olifanten maken het geheel verder af.


Bedankt dat jullie weer zijn langs gekomen om mijn blog bericht te lezen.
Fijne dag verder!


gebruikte materialen:

6002/0531 cutting, embossing&debossing stencil - olifant klein
6011/0081 papierblok A5 - Africa
6011/0503 papierset - out of Arfica
6410/0911 stempels landen thema - India 1
8089/0204 kraft papier
8089/0211 kraft geribbeld karton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten