vrijdag 3 februari 2017

lavendel

Hallo allemaal,

De eerste krokussen en sneeuwklokjes beginnen tevoorschijn te komen en dat doet me verlangen naar lente.
Het prachtige La vie est belle lavendel papier blok past helemaal bij mijn lente gevoel.
Daarom ben ik er ook mee aan de slag gegaan.
In het blok vindt je bijna alles wat je nodig heb om een leuke kaart te maken.

Dit is mijn resultaat geworden.
Ik heb enkele stansjes toegevoegd zodat het kaartje nog meer tot leven begint te komen.


Als basis heb ik gebruik gemaakt van een cadeau zakje daar bovenop kan je vellen papier uit de lavendel papier set terug vinden.
De tekst happy birthday die je linksboven in ziet, is een snijmal van Joy!crafts uit de februari collectie.
Wat is dat een leuk stansje, niet te groot echt perfect voor vele creaties.
Verder heb ik ook gebruik gemaakt van de mooie vlinders uit de februari collectie.
Vlinders vind ik echt geweldig.
Ze passen zo goed bij verschillende gelegenheden, echt leuk!

Verder heb ik de kaart nog opgeleukt met een banner ook weer uit het blok.
De hartjes mal en verschillende lagen papier.
Hieronder kan je een lijstje vinden met mijn gebruikte materialen.

Fijn dat jullie weer zijn langs gekomen voor het lezen van mijn blog bericht.





gebruikte materialen:

6002/0590 butterflies
6002/0664 love
6002/0667 happy birthday tekst
6020/0009 decorative Pearls
6011/0383 la vie est belle lavender
6011/0394 let it snow paper bloc
8089/0203 kraft paper
8089/0211 corrugated cardboard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten