maandag 15 mei 2017

bloghop parfum

Dag allemaal,

Vandaag is het weer de 15e van de maand en start er weer een nieuwe bloghop. Met de dames van het DT zijn we aan de slag gegaan met de mooie serie stencils Parfume Bottle. Lieve kleine parfum flesjes in allerlei soorten en maten. Wat zijn ze schattig...


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter. De dames die meedoen zijn: Miranda, Antoinette, Henriëtte, Nans, Brenda, Elvira en ik. (Ann)
Als je bij alle dames gekeken hebt, dan kom je weer terug bij het Joy!Crafts blog en laat je daar ook een reactie achter.
Onder degene die een reactie achter gelaten hebben, verloten we een leuke prijs. De winnaar maken we maandag 22 mei bekent. Hoppen jullie gezellig mee?


Hieronder zie je mijn voorbeeld kaart.
Ik ben aan de slag gegaan met het rechthoekige parfumflesje.


Ik wilde de parfumflesjes echt doen lijken alsof ze gevuld zijn met parfum.
Daarom heb ik ze na het stansen in de mal bewerkt met inkt en nadien als ze uit de mal kwamen voorzien van een rijkelijke laag tackylijm. (6500/0215)
Deze lijm droogt transparant op, en als je meerde lagen over elkaar aanbrengt dan krijg je glanslaagje zoals je kan zien in mijn parfumflesjes.


Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met mijn kaart.
Hop je nog verder naar de volgende dames?








12 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gedaan met het bewerken van de parfumflesjes, lijkt inderdaad of er echt wat in de flesjes zit. Verder is de kaart ook prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tip om een glans laag te maken. mooi kaartje. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie toch jeugdige kaart.
    Model van je kaart vind ik super.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful card. Love everything about it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt. Mooi model en leuk die flesjes zo gevuld! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik verbaas mij er toch weer over hoe veschillend alle uitwerkingen zijn.... wat een inspiratie kan ik hier weer opdoen. Mooi gewerkt..leuke combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the fold of this pretty card! the perfume bottles are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik eigenlijk ook wel het leukste parfumflesjes en wat een gaaf idee om de inkt te bewerken met tacky lijm !
    Perfecte foto want je ziet het inderdaad glazen terwijl glans en glitter moeilijk te vangen zijn op foto's vind ik altijd.
    Erg mooie kaart!
    Fijne zomeravond!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw...prachtig en zo.n leuke tip om een flesje te vullen.Erg goed.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen