vrijdag 14 juli 2017

spotlight

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we op de Facebook pagina friends of joy!crafts gestart met een nieuwe challenge: "spotlight"
Tijdens de spotlight challenge staat 1 mal centraal.
Met deze mal maak je een kaart en je post deze in de Facebook groep. Je hebt hiervoor 48u de tijd.
De mal die deze keer centraal staat is: 6002/0556


Ik en andere dames van het designteam zijn hiermee aan de slag gegaan.
Dit is mijn voorbeeldkaart.


Ik heb ervoor gekozen om een bedank kaart te maken.
Joy!crafts heeft een basis lijn met korte tekstjes uitgebracht, heel handig als je het aan mij vraagt.
En zie je die schattige bloemetjes, ook deze zijn nieuw van deze maand.

Ik kijk al uit naar jullie creaties,

gebruikte materialen: 
6002/0556 cardmodel hart 
6002/0682 butterfly 
6002/0645 mini flowers
6004/0019 Mery's strawberries
6011/0521 ladybug


                  


1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart heb je gemaakt Ann. Deze mal heb ik niet dus houdt het op voor mij :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen