woensdag 30 augustus 2017

Hello cactus

Hallo allemaal,

Voor mij loopt de vakantie nu echt op z'n eigen.
Mijn klas staat klaar, iedere kleuter heeft weer een eigen plekje gekregen.
Tussen al de werkzaamheden voor de klas en school heb ik gelukkig nog tijd gehad om kaartjes te maken.
Dit kaartje heb ik gemaakt met de super leuke cactussen van Mery's (6410/0403)


Ik vond niet echt bijpassend designpapier en daarop dacht ik, dat kan ik ook zelf maken.
Dus ben ik aan de slag gegaan met 2 soorten groen papier.
Deze papieren heb ik bestempeld met de verschillende cactussen.
Ook de honingcomb van Mery heb ik gebruikt om het geheel nog meer een plant geheel te geven.



De nieuwe materialen van Mery's zijn echt super leuk, hieronder kan je een overzicht vinden van de gebruikte materialen.
Laat je weten wat je van mijn kaart vindt?




Gebruikte materialen:
-6002/0953 Mery's shutter
-6004/0021 Mery's honingcomb
-6011/0505 soft winter
-6410/0403 Mery's cactus
-8089/0203 kraft papier
-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten