zondag 13 mei 2018

bullet journal verslaving

Hallo allemaal,

De laatste tijd heeft het bullet journal virus me weer stevig te pakken.
Joy!crafts heeft super handige stencils op de makt gebracht waarmee je in een handomdraai een super leuke pagina kan maken.
En als je dit dan nog eens combineert met de andere stencils uit de collecties, tja dan is een verslaving  zo ontstaan. 😅

In dit blogbericht wil ik jullie enkele pagina's laten kijken die ik het laatst maakte.
1 weekoverzicht en 1 handig tracksysteem.


Dit is mijn weekoverzicht van afgelopen week.
Ik heb er bewust voor gekozen om het sober te houden omdat dit voor mij het makkelijkste werkt.
Niet iedereen zal dit even mooi vinden maar dat is natuurlijk weer een kwestie van smaak.
De koffie bekers en de stempel paste echt bij de week, normaal heb ik nooit veel last van het maandag gevoel.
Maar afgelopen week dus wel. Of het nu te maken had omdat ik de quote in mijn bullet journal verwerkt had, ik weet het niet. In ieder geval was ik blij dat ik maandagavond eindelijk even in de zetel kon uitblazen.

Nu terug verder naar de inhoud van dit blogbericht.
Ik had nog een trackingsysteem gemaakt, dit om bij te houden wanneer ik met de fiets ben gaan werken.
(Ik vergeet nogal eens mijn fietsvergoeding in te dienen en dat is zonde van het geld)


De volledige layout is gemaakt met de handige journaling polybesa stencils van joy!crafts.
Hieronder in een materiaallijstje geef ik alle juiste nummers door zodat je ze zelf ook kan aanschaffen moest je het de moeite vinden.


Het meisje op de fiets is een snijstencil van joy!crafts.
Een hele fijne en gedetailleerde snijmal.
Je kan deze zowel inkleuren als opbouwen in 3D.

Zo dat was het voor nu, graag tot snel!


gebruikte materialen:
-6002/0853 journaling stencil polybesa nr1 (vlinder)
-6002/0854 journaling stencil polybesa nr 2 (vlaggen)
- 6002/0859 journaling stencil polybesa nr 3
-6002/0860 journaling stencil polybesa nr 4
-6002/1058 snij-embosstencil - meisje op een fiets
-6003/0085 snijstencil - VF - coffeecup
-6011/0543 papierset - hug in a mug
-6410/0469 clearstempel - coffee txt - Monday



Geen opmerkingen:

Een reactie posten